13 oktober 2019

Klantenservice uitbesteden

Klantenservice Uitbesteden Surlogic

De klantenservice is een belangrijk onderdeel van uw imago. Op het moment dat u uw klanten klantvriendelijk te woord staat en daadwerkelijk ook verder helpt kan dit zelfs leiden tot een hogere omzet. De kans wordt vergroot dat de klant terugkeert en er bestaat geen betere reclame dan mond-op-mond reclame. Wilt u graag een professionele klantenservice? In combinatie van uw logistiek is het mogelijk om klantenservice en andere value added services uit te besteden aan Surlogic. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden.

Telefonische vragen van klanten beantwoorden

Het kan altijd zo zijn dat klanten met vragen bellen over uw webshop. Denk hierbij aan:

  • Wanneer een product op voorraad is;
  • Ze een vraag hebben over een product;
  • Vraag hebben over de voorwaarden;
  • Wat de status is van een bestelling.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vragen die klanten kunnen hebben. Op het moment dat de klant uw webshop opbelt, zijn ze ook vaak op dat moment bij uw webshop aan het kijken. De consument verwacht dan ook dat u hem of haar direct te woord staat en antwoord geeft. Op het moment dat de consument dat niet krijgt of er niet wordt opgenomen loopt u het risico dat ze uw webshop wegklikken en naar de concurrent toe gaat. Het is dus belangrijk om op ruime tijden telefonisch bereikbaar te zijn en om altijd de telefoon op te nemen. Is dat nog lastig voor uw eigen bedrijf? Onze klantenservice medewerkers helpen u daar graag mee.

Mail beantwoorden

Het gemakkelijke aan een mail versturen is dat de drempel zeer laag ligt. Naar alle waarschijnlijkheid gaat uw mailbox dan ook flink vol zitten. Net zoals bij telefoontjes lopen de vragen de vragen van mails ook zeer uiteen. Het kan gaan over de garantie, voorraad, over het product of nog tal van andere zaken. De reactietijd van een mail ten opzichte van een telefoongesprek licht iets lager. U hoeft dus niet a la minuut te reageren, maar wel binnen uw afgesproken tijd. Die tijd moet nog wel haalbaar zijn voor u, maar ook nog relevant zijn voor de klant. Het is hierin belangrijk om een goede balans te vinden.

Het is ook mogelijk om uw klantenservice uit te besteden aan Surlogic. Onze medewerkers reageren dan snel en professioneel via onder andere de mail op uw klanten.

Klantenservice-uitbesteden-mail.jpg?mtime=20190924144628#asset:536

Het belang van een goede klantenservice

Op het moment dat u een kleine tot middelgrote webshop beheert is iedere klant van waarde. U kunt ernstige imago schade oplopen bij meerdere klachten en dat kan zomaar het einde betekenen van uw webshop. Het kan altijd zo zijn dat u door omstandigheden niet bereikbaar bent via telefoon of via de mail. Echter, de consument begrijpt dit niet altijd en kan dan gaan denken dat u de boel aan het bedriegen bent. Om dit te voorkomen is het belangrijk om altijd uw klanten behulpzaam te woord te staan. Door uw klantenservice uit te besteden worden al uw klanten vriendelijk geholpen en wordt er samen naar een oplossing gewerkt.

Logistiek uitbesteden

Wij zijn een bedrijf dat zich niet specifiek richt op het uitbesteden van de klantenservice. Het is wel mogelijk om uw logistiek bij ons uit te besteden en daarbij ook uw klantenservice toe te voegen. Het is bij ons mogelijk om uw gehele logistieke proces uit te besteden. Dit betekent voorraad beheren, pakketten versturen, voorraad bijwerken en eventuele retourverzendingen afhandelen. Dit allemaal kunt u gemakkelijk overzien in ons ons zeer uitgebreide warehouse management systeem.

Wilt u graag in contact komen met een logistiek bedrijf uit Eindhoven? En wilt u graag uw logistiek en klantenservice uitbesteden aan Surlogic? Neem dan geheel vrijblijvend contact op. Wij gaan graag met u in gesprek over de verschillende mogelijkheden.

Wilt u ook gebruik maken van onze Value Added Services?

Neem contact op met Surlogic!

Contact

Waarmee kunnen wij u helpen?

Misschien wilt u niet direct een offerte aanvragen maar eerst nader kennis maken met Surlogic of met de mogelijkheden van e-fulfilment. We komen graag naar u toe om uw specifieke vragen te beantwoorden en u te adviseren hoe u e-fulfilment het beste kunt inzetten. U bent uiteraard ook altijd welkom bij ons op locatie.

Maak een afspraak