Surlogic biedt een eerstegraads klantenservice aan. Wij gebruiken een overzichtelijk helpdesk systeem waar u ook toegang tot krijgt. Met ons helpdesk systeem staan wij klanten te woord en helpen wij met de vragen en klachten van uw klanten. Ons doel is om namens u de band met uw klanten dankzij professioneel klantcontact te versterken. Door uw klantenservice uit te besteden aan Surlogic hoeft u zich geen zorgen te maken over een klantenservice die klaar staat voor uw klanten.
Een belangrijk onderdeel waar u met uw webshop mee te maken zult hebben, is de klantenservice. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat klanten een vraag of opmerking hebben over een bepaald product. U wilt dan natuurlijk dat uw klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Maar dit kan veel tijd in beslag nemen en wat als u niet de tijd heeft om uw klanten via verschillende kanalen te woord te staan? Ook daarmee ontzorgen wij u. Consumenten verwachten vandaag de dag dat u vanuit verschillende kanalen snel en eenvoudig bereikbaar bent en daarnaast verwachten ze ook nog eens een snelle reactie. Daarmee willen wij u graag helpen. Zo is het mogelijk om uw klantenservice uit te besteden aan Surlogic.
Uw eerstegraads klantenservice uit handen nemen is één van de vele voordelen van Surlogic. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 040-3043030 of via de contact knop aan de rechterzijde.
Een goede klantenservice uitbesteden voor een webshop kan u veel voordelen bieden. Wanneer de klantenservice uw klanten goed te woord kan staan en ook daadwerkelijk kan helpen is de kans groter dat uw klanten positief over uw webshop zullen gaan praten. Het kan zelfs zo zijn dat klanten die een klacht hebben nog wel terugkeren naar uw webshop wanneer ze goed geholpen zijn door de klantenservice. Dus voor zowel de tevreden als ontevreden klant is een goede klantenservice van groot belang. Maar wat verwacht een klant van uw klantenservice en hoe kunt u ervoor zorgen dat uw klantenservice ook daadwerkelijk goed werkt?
Zorgen dat u bereikbaar bent en dat consumenten snel terecht kunnen is zeker niet het enige aspect wat zeer belangrijk bij een goede klantenservice. Zo is zijn er aantal aspecten ook zeer belangrijk:
Vanwege de toegenomen macht van klanten de afgelopen jaren adviseren wij u om klachten van klanten altijd serieus te nemen en ook waar te maken wat u ze belooft. Als u communiceert dat u binnen 24 uur reageert op een vraag of klacht, dan verwachten klanten ook dat zij binnen 24 uur een reactie krijgen. Maar vooral beloftes omtrent het terugstorten van geld of het betalen van de verzending liggen vaak gevoelig bij consumenten en moeten afgehandeld worden zoals belooft. Durf daarom kritisch naar uw eigen klantenservice te kijken. Analyseer in hoeverre u uw beloftes waar maakt en vraag aan uw personeel naar hun ervaringen. Lukt het u niet om uw beloftes na te komen? Geen enkel probleem. U kunt ervoor kiezen om uw klantenservice uit te besteden aan Surlogic. Want een goede klantenservice levert uiteindelijk een significante bijdrage aan het imago van uw (web)shop.
In de laatste jaren zien wij dat consumenten steeds kritischer zijn geworden en dat de behandeling van klachten daarmee ook belangrijker is geworden. Men kunnen dan ook gemakkelijk via social media een klacht achterlaten zonder dat u het door heeft. Dit kan uw imago beschadigen en grote gevolgen hebben voor uw webshop. Een goede behandeling van klachten is daarom zeer belangrijk, want wanneer u een klant goed heeft geholpen zal de klacht niet verspreiden en is er zelfs een kans dat de consument juist positief over uw webshop gaat praten. Maar wat verwachten klanten dan precies van een klantenservice? Uit een onderzoek van Ipsos Bereikbaarheidsarometer blijkt dat consumenten binnen 15 seconden iemand aan de lijn willen hebben wanneer zij de klantenservice bellen. Echter wanneer u een middelgroot bedrijf bent en u geen volledige afdeling klantenservice tot uw beschikking heeft is dit zeer lastig. Daarnaast wil de consumenten dat een vraag via social media en/of e-mail binnen 24 uur beantwoord wordt. Hierbij is het zeer goed te doen om een vraag binnen 24 te beantwoorden via e-mail maar via social media wordt het al een stuk lastiger.
Misschien wilt u niet direct een offerte aanvragen maar eerst nader kennis maken met Surlogic of met de mogelijkheden van e-fulfilment. We komen graag naar u toe om uw specifieke vragen te beantwoorden en u te adviseren hoe u e-fulfilment het beste kunt inzetten. U bent uiteraard ook altijd welkom bij ons op locatie.
Maak een afspraak