Online pakket dienst

Het aantal consumenten dat in de laatste jaren online shopt is sterk gegroeid. Consumenten kiezen er steeds vaker voor om hun gewenste artikelen te bestellen vanachter een scherm en dat is ook duidelijk zichtbaar in de statistieken. Uit een meting van het CBS blijkt dat 78% van de Nederlanders weleens tot vaak online shopt, dit komt uit op ongeveer 13 miljoen online shoppers. Ook bleek dat in de eerste zes maanden van 2018 maar liefst 105.600.000 online aankopen werden gedaan. De meeste aankopen werden gedaan in de speelgoed, gezondheid & cosmetica en kleding branche. Dit zijn allemaal tastbare producten die via een pakket dienst verstuurd moeten worden. In de laatste jaren zijn consumenten gewend geraakt aan een snelle levertijd, maar dit is niet bij elke webshop vanzelfsprekend. Voor groeiende webshops is het moeilijk om dit aan te bieden. Dit komt omdat bedrijven na een bestelling snel moeten schakelen en dit ten koste kan gaan van de taken zoals sales en marketing. Een goede online pakket dienst die snel en goed handelt na een bestelling is waar veel webshops naar op zoek zijn. En dat is nou net onze expertise.

Irritaties bij online shoppen

In 2017 heeft het CBS onderzoek gedaan naar de grootste irritaties bij consumenten omtrent online shoppen. Daaruit bleek dat maar liefst 45% een klacht had na een online bestelling. Bijna een kwart van deze groep klaagde over een te late levering, naar onze mening een veel te hoog percentage. Uiteindelijk wilt u dat uw klant een positieve ervaring overhoudt aan uw bestelling, want wanneer de klant een negatieve ervaring heeft is de kans kleiner dat hij een herhaalaankoop doet. Daarom wilt u zowel als koper en leverancier verzekerd zijn van een betrouwbare online pakket dienst. En een goede online pakket dienst, waaronder een snelle levering, is één van de specialismen van Surlogic.

online-pakket-dienst.jpg#asset:158

Surlogic pakket dienst

De online pakket dienst is één van de onderdelen van onze fulfilment service. Wanneer wij een order binnen krijgen worden de gewenste producten bij elkaar gezocht en zorgvuldig ingepakt alvorens wij deze door onze pakketdienst worden verstuurd. Bij ons is het zelfs mogelijk om pakketten voor Duitse en Belgische consumenten op korte termijn te leveren. Dankzij onze ruime verzendopties, keuze uit diverse vervoerders en een late cut off tijd tot 23:00 uur, worden klachten als een te late levering geminimaliseerd worden. Hierdoor kunt u een positief imago bij uw klanten opbouwen en wordt de kans op een herhaalaankoop aanzienlijk vergroot.

Wilt u meer weten over de online pakket dienst van Surlogic of over onze andere fulfilment diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en dan gaan wij graag met u in gesprek.

Wekelijks uw rendement verhogen met slimme logistieke oplossingen?

Neem contact op met Surlogic!

Contact

Uw pakketdienst uitbesteden aan professionals?

Neem contact op met Surlogic!

Contact

Waarmee kunnen wij u helpen?

Misschien wilt u niet direct een offerte aanvragen maar eerst nader kennis maken met Surlogic of met de mogelijkheden van e-fulfilment. We komen graag naar u toe om uw specifieke vragen te beantwoorden en u te adviseren hoe u e-fulfilment het beste kunt inzetten. U bent uiteraard ook altijd welkom bij ons op locatie.

Maak een afspraak