Logistiek bedrijf Eindhoven

Wij zijn een bedrijf in Eindhoven dat zich volledig focust op logistiek. Andere bedrijven kunnen hun gehele logistieke proces uitbesteden aan ons zodat zij zich weer volledig kunnen focussen op waar ze goed in zijn. Kansen pakken in de markt. Op deze pagina geven wij u meer informatie over het uitbesteden van uw logistiek.

Waaruit bestaan onze logistieke werkzaamheden

Wij zijn een totaalaanbieder en kunnen uw logistiek verzorgen van A tot Z. Zo bestaan onze logistieke werkzaamheden onder andere uit:

  • Uw voorraad opslaan in ons magazijn;
  • Ieder order inpakken en versturen;
  • Promotieartikelen samenvoegen;
  • Kwaliteit van uw producten controleren;
  • Voorraadbeheer bijwerken;
  • Retourzendingen afhandelen;
  • Klantenservice uit handen nemen;
  • Rapportages leveren.

Logistiek-Eindhoven.jpg?mtime=20190918141908#asset:527

Fulfilment mogelijkheden

Het is ons doel om al uw pakketten zo snel mogelijk bij uw klanten te bezorgen, zowel in Nederland als Duitsland en België. Daarom hebben wij ervoor gekozen om ons magazijn te vestigen in Eindhoven. De centrale ligging zorgt ervoor dat wij alle plekken gemakkelijk en zo efficiënt mogelijk kunnen bereiken. Op het moment dat u uw fulfilment bij ons uitbesteedt en klanten voor 22:00 bij u bestellen, hebben ze het pakketje de volgende dag in huis. Wilt u graag de cut off tijd verlengen tot 23:00? Voor een kleine extra vergoeding is dat ook mogelijk.

Wist u al dat de meeste orders pas na het avondeten worden besteld? De Nederlandse consument heeft de gehele dag gewerkt en geniet daarna van een avondmaaltijd met het gezin. Hierna pas komt het moment dat consument online hun aankopen gaan doen. De consument verwacht bij bestelling dat hun product ook de volgende dag in huis is. En als ze het pakketje de volgende dag niet in huis hebben bij uw webshop, dan gaan ze gerust verder kijken bij een concurrent. Met een late cut off tijd verhoogt u dus uw kans op een hogere omzet.

Logistiek-Eindhoven-Surlogic.jpg?mtime=20190918143257#asset:530

Warehouse management system

U hoeft zich geen zorgen te maken dat u geen inzicht meer heeft in uw eigen orders, voorraad en retourverzendingen. Dankzij ons moderne warehouse management systeem kunt u alles op de voet volgen en krijgt u zelfs meer informatie dan voorheen. U krijgt bijvoorbeeld precies inzicht in welke producten het beste voorkopen en wat de status is van uw voorraad. U kunt hierop strategische keuzes baseren door het aanbod aan bestverkopende producten uit te breiden. Een ander voordeel van ons overzichtelijke systeem is dat de kans verkleind wordt dat een product niet meer op voorraad is als de consument dat wil bestellen. Hierdoor kunnen wij alle orders de dag erna leveren en dat levert u een hoop tevreden klanten op.

Vanuit uw eigen stoel in huis kunt u inloggen met uw persoonlijke code. Uiteraard heeft u 24/7 toegang tot ons systeem en heeft u de mogelijkheid om iedere order te volgen. Wat nog een goede toevoeging is aan onze warehouse software is dat het geautomatiseerde tips en meldingen geeft. Deze meldingen geven u meer informatie over uw voorraad en u krijgt ondersteuning in het maken van strategische keuzes.

Door ons uitgebreide warehouse management systeem krijgt u volledig inzicht in wat er gebeurt in ons warehouse. Wij plaatsen uw voorraad overzichtelijk in ons eigen magazijn in Eindhoven en hierdoor kunnen we zo effectief mogelijk te werk gaan. Heeft u complexe goederen met veel verschillende groottes? Geen zorgen. Ons magazijn biedt meerdere mogelijkheden en wij kunnen dus ook uw complexe goederen beheren.

Logistiek-Eindhoven-USP.jpg?mtime=20190918141925#asset:528

De voordelen van logistiek uitbesteden

Bij het beheren van een succesvolle webshop komen een hoop zaken kijken. Zo krijgt u te maken met het aansturen van personeel, administratieve zaken, inkoop, verkoop en het uitbreiden van uw business. Dit zijn slechts enkele zaken waar u als ondernemer dagelijks rekening mee dient te houden en dan heeft u nog geen tijd gestoken in uw persoonlijke leven. Kortom, een heleboel klussen in maar beperkte tijd. Dankzij ons krijgt u de kans om alvast een zware last van uw schouders af te halen en dat is uw logistieke proces. Het gehele proces van pakketjes inpakken, voorraad bijwerken en retourzendingen afhandelen nemen wij dan uit handen voor u. Dit scheelt u een hoop tijd en die tijd kunt u weer investeren in uw eigen bedrijf.

Logistiek uitbesteden

Wilt u graag uw voorraad laten beheren vanuit Eindhoven door Surlogic? Neem dan vrijblijvend contact op met onze medewerkers. Wij vinden het belangrijk om duidelijk te communiceren met onze klanten en duidelijke afspraken te maken. U weet dus precies waar u aan toe bent. Besteed uw logistiek uit aan Surlogic en focus weer op uw eigen onderneming.

Zoekt u een betrouwbare fulfilment partner?

Neem contact op met Surlogic!

Contact

Waarmee kunnen wij u helpen?

Misschien wilt u niet direct een offerte aanvragen maar eerst nader kennis maken met Surlogic of met de mogelijkheden van e-fulfilment. We komen graag naar u toe om uw specifieke vragen te beantwoorden en u te adviseren hoe u e-fulfilment het beste kunt inzetten. U bent uiteraard ook altijd welkom bij ons op locatie.

Maak een afspraak