Logistiek bedrijf Breda

Surlogic is de partner die u zoekt om uw volledige logistieke proces van A tot Z aan uit te besteden. Dit is voor zeer veel bedrijven een interessante optie aangezien wij ze de kans bieden om zich weer volledig te focussen op waar ze goed in zijn. Kansen pakken in de markt. Hier vindt u meer informatie over wat het uitbesteden van uw logistiek bij ons betekent. Heeft u een bedrijf in Breda of de omgeving van Breda en wilt u graag uw logistiek uitbesteden? Neem contact op met onze medewerkers.

Werkzaamheden logistiek bedrijf Breda

Wij zijn een totaalaanbieder en verzorgen uw gehele logistieke proces van A tot Z. Onze logistieke werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Voorraad beheren in ons eigen magazijn;
  • Al uw orders inpakken en verzenden;
  • Voor verzending kwaliteit controleren;
  • Promotieartikelen samenvoegen;
  • Voorraadbeheer bijwerken;
  • Eventuele retourzendingen afhandelen;
  • Value added services aanbieden;
  • Diepgaande rapportages leveren.

Logistiek-Eindhoven.jpg?mtime=20190918141908#asset:527

Fulfilment mogelijkheden

Over de jaren heen is het aantal webshops en het aantal online aankopen flink gestegen. De consument is verwend geraakt doordat ze meerdere keuzes hebben en verschillende goede deals krijgen aangeboden. Het is belangrijk voor uw webshop om op te vallen en de aandacht te trekken van de consument. Hoe gaat u dit doen? Een belangrijk onderdeel voor de consument is om te weten wanneer de order bij hem of haar thuis binnenkomt. Het liefste wil de consument het pakket meteen de volgende dag in huis hebben. Het wordt extra lastig gemaakt voor u aangezien ze vaak s ‘avonds pas hun producten bestellen. Kunt u dan nog garanderen dat alle producten de volgende dag in huis zijn?

Voor iedere klant waarvoor wij hun logistiek beheren, hanteren wij een minimale cut off tijd van 22:00. Dus als een klant bij u voor 22:00 besteld, dan heeft die persoon het pakket de volgende dag in huis. Het is bij ons ook mogelijk om de cut off tijd verlengen tot 23:00. Dit is voor ons mogelijk omdat ons warehouse centraal gelegen ligt in Eindhoven. Zo kunnen wij orders in zowel Nederland als Duitsland als België op tijd afleveren.

Logistiek-Eindhoven-Surlogic.jpg?mtime=20190918143257#asset:530

Warehouse management system

U hoeft zich geen zorgen te maken dat u geen inzicht meer heeft in uw eigen orders, voorraad en retourverzendingen. Dankzij ons moderne warehouse management systeem kunt u alles op de voet volgen en krijgt u zelfs meer informatie dan voorheen. U krijgt bijvoorbeeld precies inzicht in welke producten het beste voorkopen en wat de status is van uw voorraad. U kunt hierop strategische keuzes baseren door het aanbod aan bestverkopende producten uit te breiden. Een ander voordeel van ons overzichtelijke systeem is dat de kans verkleind wordt dat een product niet meer op voorraad is als de consument dat wil bestellen. Hierdoor kunnen wij alle orders de dag erna leveren en dat levert u een hoop tevreden klanten op.

Vanuit uw eigen stoel in huis kunt u inloggen met uw persoonlijke code. Uiteraard heeft u 24/7 toegang tot ons systeem en heeft u de mogelijkheid om iedere order te volgen. Wat nog een goede toevoeging is aan onze warehouse software is dat het geautomatiseerde tips en meldingen geeft. Deze meldingen geven u meer informatie over uw voorraad en u krijgt ondersteuning in het maken van strategische keuzes.

Door ons uitgebreide warehouse management systeem krijgt u volledig inzicht in wat er gebeurt in ons warehouse. Wij plaatsen uw voorraad overzichtelijk in ons eigen magazijn en hierdoor kunnen we zo effectief mogelijk te werk gaan. Heeft u complexe goederen met veel verschillende groottes? Geen zorgen. Ons magazijn biedt meerdere mogelijkheden en wij kunnen dus ook uw complexe goederen beheren.

Logistiek-Eindhoven-USP.jpg?mtime=20190918141925#asset:528

Voordelen logistiek bedrijf Breda

Bij het beheren van een succesvolle webshop komen een hoop zaken kijken. Zo krijgt u te maken met het aansturen van personeel, administratieve zaken, inkoop, verkoop en het uitbreiden van uw business. Dit zijn slechts enkele zaken waar u als ondernemer dagelijks rekening mee dient te houden en dan heeft u nog geen tijd gestoken in uw persoonlijke leven. Kortom, een heleboel klussen in maar beperkte tijd. Dankzij ons krijgt u de kans om alvast een zware last van uw schouders af te halen en dat is uw logistieke proces. Het gehele proces van pakketjes inpakken, voorraad bijwerken en retourzendingen afhandelen nemen wij dan uit handen voor u. Dit scheelt u een hoop tijd en die tijd kunt u weer investeren in uw eigen bedrijf.

Logistiek uitbesteden

Heeft u een bedrijf in Breda of de omgeving van Breda? En wilt u graag uw voorraad laten beheren door Surlogic? Neem dan vrijblijvend contact op met onze medewerkers. Wij vinden het belangrijk om duidelijk te communiceren met onze klanten en duidelijke afspraken te maken. U weet dus precies waar u aan toe bent. Besteed uw logistiek uit aan Surlogic en focus weer op uw eigen onderneming.

Ook nooit meer een onoverzichtelijke voorraad?

Neem contact op met Surlogic!

Contact

Waarmee kunnen wij u helpen?

Misschien wilt u niet direct een offerte aanvragen maar eerst nader kennis maken met Surlogic of met de mogelijkheden van e-fulfilment. We komen graag naar u toe om uw specifieke vragen te beantwoorden en u te adviseren hoe u e-fulfilment het beste kunt inzetten. U bent uiteraard ook altijd welkom bij ons op locatie.

Maak een afspraak